Bewertungen von Dorts Patatterie & Catering Haren

Neue Beurteilungen

5.0
Marij
Gestern
Thomas Seerden
24 Juni 2022

Alles compleet plus nog een extra friet speciaal teveel gekregen. Zeer attent maar helaas is hij de vuilnisbak ingegaan. Keep it up!

The Farmer Box
23 Juni 2022
Justin
18 Juni 2022

Altijd lekker, maar mijn DOM burger kwam aan als een bouwpakket:) wel erg lekker!

Paul van de Wetering
17 Juni 2022

Wij bestellen hier al een tijdje onze friet voor de vrijdagmiddag pauze op het werk. Het was altijd prima maar de laatste tijd gaat er regelmatig iets mis. Vandaag weer 2 frietjes vergeten en 2 weken terug zat er zelfs een lange haar in een broodje! Het wordt uiteindelijk wel opgelost met nabrengennof een gratis gerecht maar ik heb liever dat alles gewoon meteen goed gaat. Dus het eten is lekker maar het de afhandeling kan nog beter.

LĂ©on
17 Juni 2022

Niks mis mee.

Agnes Cimarra
16 Juni 2022
Donny
16 Juni 2022

Heerlijk.....

Thomas
10 Juni 2022

Compleet en optijd, keep it up!

Thomas
5 Juni 2022

Bestelling was compleet, ga zo door

Marieke
1 Juni 2022

Super....

Theo van Tongeren
29 Mai 2022
Theo van Tongeren
28 Mai 2022
Leon Jansen
20 Mai 2022

Friet stoofvlees, ontzettend lekker en verrassend met amsterdamse uitjes en augurk

Pim
18 Mai 2022

De Bouwmbal mistte terwijl die wel in de bestelling stond

Agnes Cimarra
14 Mai 2022
Henk
9 Mai 2022

Lekkerrrrrrr

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

hsn
2 Mai 2022
Tiny
29 April 2022

Top hamburgers frietjes zijn lekker

Lianne
28 April 2022
Theo van Tongeren
27 April 2022
Riëtte v.d. Heuvel
25 April 2022

De schnitzel met champignon roomsaus en friet was heerlijk, de ribkes helaas op plaatsen zo hard dat die stukjes niet gegeten konden worden. Dat was jammer!

Cindy van de Camp
25 April 2022
Theo van Tongeren
24 April 2022

N.V.T

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patrick
24 April 2022

Gewoon weer goed

Agnes Cimarra
22 April 2022

Heerlijke friet en snacks! Vriendelijke, snelle bezorging! Aanrader!

Marij
22 April 2022

Super!!!

Top!
16 April 2022
Frank
14 April 2022

Vet lekker.....!!!

Hsn
13 April 2022
hc.mels@outlook.com
11 April 2022

BIJ BURGER IETS MINDER FRIET EN BIJ SPARE RIBS WAT MEER VERDER PRIMA EN ERG LEKKER

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gijsbers
11 April 2022

Frietjes pulled chicken waren zeker beter dan de laatste keer, goed om te zien dat jullie feedback ter harte nemen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Den brok
11 April 2022

Op De afgesproken tijd zijn ze ook echt dat is wel fijn Alleen de frietjes zijn helaas niet warm genoeg Schnitsels waren goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Theo van Tongeren
10 April 2022
Brigitte
9 April 2022

Het eten was warm, lekker en op tijd. Het was heerlijk.

Cynthia
7 April 2022

Na 4x te bestellen waarbij 3 bestellingen niet goed gaan, ben ik er wel klaar mee. Deze keer de champignonsaus vergeten bij de snitzel. Mij zie je niet meer terug.

Simone
6 April 2022

middels app besteld, keurig netjes op tijd geleverd . Hamburger was keurig netjes verpakt in een box en lekker warm. onze complimenten!!!!

H.
4 April 2022

Super lekker gegeten en alles was nog goed warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Inge
3 April 2022

Dikke vette complimenten, t was heerlijk. Goede bezorging, helemaal prima. Ik hoop dat t zo blijft

Loet verhoeven
2 April 2022

Weer goed 👍

Frank
30 MĂ€rz 2022

Goed!!

Wilma Megens
28 MĂ€rz 2022

Lekkere friet‌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Danny
27 MĂ€rz 2022

De burgers waren lekker en het eten wast op de ingestelde tijd klaar.

Cindy
27 MĂ€rz 2022

Volledige maaltijd, lekker echt genoeg voor iedereen. Ennn heel lekker. Netjes verpakt, zonder plastic. Goed warm.

F.A.M.A. de Laat
26 MĂ€rz 2022

Als jemen 16.30’uur besteld voor 17.30 dan verwacht je dat je bestelling er ook rond die tijd is en niet 20 minuten later. Jammer
.

Marij
23 MĂ€rz 2022

in Ă©Ă©n woord lekker!!

Koen reinders
22 MĂ€rz 2022

2uur telaat/zo goed als kou

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

GERRIT VAN DER WIELEN
21 MĂ€rz 2022

DE BURGERS EN DE FRITES WAREN TOP DE VERPAKING WAS OOK ZEER NETJES

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Janneke
19 MĂ€rz 2022

Het zag er top uit het was ook lekker het was alleen koud,dat was erg jammer anders was het nog veel lekkerder geweest.

Geertje
17 MĂ€rz 2022

Top!! Alles lekker en ruim voldoende... Tot de volgende 👌

Yuri Roelofs
14 MĂ€rz 2022
Anne
13 MĂ€rz 2022
Serge
12 MĂ€rz 2022

Super lekker gegeten. Heerlijk!!!

Kim
11 MĂ€rz 2022

Top

Luttelbar Deursen-Dennenburg
11 MĂ€rz 2022

Aanrader!

Ruud Megens
7 MĂ€rz 2022
Riche
2 MĂ€rz 2022

Was heerlijk gaan we zeker vaker halen en vriendelijke personeel,Top

Marina Hoefnagels
28 Februar 2022

Als vegetariër vind ik het niet goed en prettig om een kaassouflee samen met een fricandel in zelfde bakje te doen. Graag apart verpakken aub. Met vriendelijke groet,

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van Lier
28 Februar 2022

Burgerbroodjes waren niet zompig/vettig geworden met het bezorgen. Keurig ingepakt en warm bezorgd. En bovendien het aller belangrijkste: het was heerlijk!! Je krijg ruim voldoende bij een menu.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Valesca
25 Februar 2022

Hele goede, smakelijke burgers, lekkere friet erbij, erg tevreden! Omdat wij wat verder weg wonen (Berghem) was alles wel al iets afgekoeld. Nog steeds heel lekker. Alleen wel wat aan de prijs maar als je het af en toe een keertje doet ;-)

Familie van de Camp
23 Februar 2022

Wij hadden de BOM burger, de classic burger en de Caesar salade. Alles was echt buitengewoon heerlijk! Knapperige frietjes en de burgers waren super belegd, heerlijk vers vlees. De salade was ruim gevuld en de kip was erg mals.

Joep
23 Februar 2022
Coen
20 Februar 2022
Hans
19 Februar 2022

Top!

Justin
17 Februar 2022

Friet was knapperig en lekker warm!

Frank
16 Februar 2022

We hebben weer genoten...

Jan
14 Februar 2022

Top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

H.
14 Februar 2022

Netjes geleverd. Goed warm was niet compleet binnen no time aangevuld. Top..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wendy
13 Februar 2022

Was weer super 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jamie
13 Februar 2022

Eten was lekker, maar koud. Bezorging duurde erg lang

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

X
12 Februar 2022

Lekker gegeten. Aardige bezorgster, keurig afgeleverd.

Marij
8 Februar 2022

Het was wederom lekker!!

v lieshout
7 Februar 2022

voor herhaling vatbaar, vrij prijzig, maar smaak en kwaliteit is goed!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hein van Cuyk
7 Februar 2022

Kwaliteit van de burgers was prima. Voldoende lekkere patat. Bezorging was mooi op tijd en alles was nog goed warm. Koude gerechten werden in een aparte tas geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hanneke
7 Februar 2022

Bestelling was keurig op tijd. Zoals aangegeven in de mail die we van te voren kregen. De burgers waren erg lekker vonden we en de friet was nog lekker knapperig! Dat is bij de patatterie een keer erg tegen gevallen, maar nu was deze erg lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

CdB
6 Februar 2022

Netjes binnen de tijd. Heerlijk gegeten. De vraag bij opmerkingen is goed verwerkt.

Paul
5 Februar 2022

Prima kwaliteit, keurig op tijd en superlekkere echte burgers!

Cobie van den Hoven
5 Februar 2022

Het was super lekker het bestellen waard!!!!

Jurgen
5 Februar 2022

Goed gegeten! We hebben zelf afgehaald en thuis was alles prima op temperatuur! Frietjes lekker krokant en alles zag er zeer smakelijk en verzorgd uit. Burgers zoals deze vind je niet zo snel
.echt een aanrader.

Van de Laar
4 Februar 2022

Het was lekker mensen

Thomas Seerden
4 Februar 2022

Heerlijke burger, goeie friet en lekker kippetje. Exact optijd, ongekend! 10 punten!

Tinus
2 Februar 2022

Lekkerrrrrr.....

Van Hees
31 Januar 2022

De spareribs waren echt te zwart, de burgers waren wel weer goed. Had de vorige keer nog nooit zulke lekkere goede krokante friet op, nu helaas te droog. Vorige keer een vijf op Google gegeven, maar nu helaas een stuk minder

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Theo van Tongeren
29 Januar 2022
Toine
29 Januar 2022

Gewoon kei lekker gegeten!

Eveline
29 Januar 2022

Het was weer heerlijk

Machielsen
28 Januar 2022

Snel bezorgt en op tijd eten was echt lekker

hein timmers
24 Januar 2022

was gewoon prima

Robert v d camp
23 Januar 2022

Kei lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van der Velde
23 Januar 2022
Coen
23 Januar 2022
Theo van Tongeren
23 Januar 2022
Mark v Breda
23 Januar 2022

Super lekker!

Fam. van den Heuvel
23 Januar 2022

Heerlijke BOM-burgers gegeten. Ook de friet was heerlijk knapperig. Gaan we zeker vaker bestellen.

Lon
23 Januar 2022

Met een grotere groep een paar burgers besteld, smaak en service was top!

John
20 Januar 2022

Bestelling keurig op tijd, lekker gegeten en voor herhaling vatbaar !

Bompa.....
19 Januar 2022

Lekker lekker.... voor de zoveelste keer besteld... goeie friete en de rest was ook super!!! Blijf vooral doorgaan jullie zijn goed bezig!!

Ulijn
19 Januar 2022

Heerlijke frietjes!

Loet verhoeven
18 Januar 2022

Top Hamburger maar ook zeker te vermelden
 hele lekkere friet.

GERRIT VAN DER WIELEN
17 Januar 2022

EEN TOP HAMBURGER EN LEKKER KNAPERIGE FRITTEN GGAN WE VAST VAKER BESTELLEN

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gijsbers
17 Januar 2022

Het geleverde qua burger menu vonden we voorheen beter, daar geeft bomburger voor ons (nog) geen toegevoegde waarde. Daarnaast is het frietje pulled pork een prima aanvulling op het assortiment echter... 1e x besteld echt fantastisch lekker maar de daarop volgende (1x op 8 of 9 januari) en de laatste bestelling (2x op 16 januari) met erg hard gebakken friet, wellicht opnieuw opgebakken? Echt niet lekker doet afbreuk aan de beleving en kwaliteit. Hopelijk nemen jullie deze feedback ter harte is een kans voor verbetering. :-)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Dorts Patatterie & Catering

Wij nemen dit zeker mee als feedback. Bedankt voor uw beoordeling.

Heerlijk
17 Januar 2022
E Vd pol
17 Januar 2022

Heerlijke BOM burger met frites ! Ook de spare-ribs waren voortreffelijk. zeer tevreden !

Erwin
16 Januar 2022
Joy
16 Januar 2022

2 weken geleden heerlijke smakelijke burgers ontvangen. Wij waren dan ook zeer tevreden.Vandaag voor de 2de keer besteld en helaas nu geen smakelijke burger. Broodje was doorweekt door het vet/vocht van het vlees en verpakking ook. Truffel mayonaise proefde dan ook echt niet lekker. Burger was ook niet warm. Jammer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Dorts Patatterie & Catering

Bedankt voor uw feedback. Wij nemen dit zeker mee.

Gerrit
15 Januar 2022

Alles 100%.

Johnny Ulijn
14 Januar 2022

Heb voor de eerste keer besteld, is zeker voor herhaling vatbaar.

Jeroen
13 Januar 2022

Heel erg lekker gegeten! Vooral de hamburgers zijn een dikke aanrader!

Arno van Lent
10 Januar 2022

De burgers waren overheerlijk. Ook de spareribs volgende keer zeker weer en de frites waren heerlijk knapperig. Dit alles was nog goed warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fam.
10 Januar 2022

Super netjes bezorgd goed warm en lekker gekookt alles. Het was druk maar dat hadden ze ook laten weten. Een echte aanrader als je van goed en lekker eten houdt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Erii
10 Januar 2022

Zoals altijd goed en snel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sanne
9 Januar 2022

Bezorging was helemaal prima! Frietjes waren lekker gebakken en goed warm, ook de burgers waren heerlijk! (Enige puntje was dat er wat meer saus op de classic burger hard gemogen) We gaan hier zeker nog een keer bestellen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mirjam
9 Januar 2022
Wendy
9 Januar 2022

Het was weer super !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

René
9 Januar 2022

Superhamburger met lekkere friet en mayonaise. Goed verpakt zodat de hamburger met friet nog heel warm was. Wij hebben het gehaald en wonen in Lith. Echt een aanrader.

Wendy
9 Januar 2022

Heerlijke burgers, goed veel vlees, lekkere saus en de frites waren ook nog echt lekker knapperig!! We hadden allemaal de Classic besteld en zullen dat echt nog wel vaker doen! Ik zou graag wel wat meer sla en plakjes tomaat op de burgers lusten, maar dat is persoonlijk.

Nancy
7 Januar 2022
Wilma en Erik Koopmans
7 Januar 2022

De overheerlijke hamburgers werden door een supervriendelijke bezorger precies op de afgesproken tijd bezorgd.

Patrick
6 Januar 2022

Goede kwaliteit, lekker en perfecte bezorging!

Bompa.....
6 Januar 2022

Heerlijk gegeten !!!

René en corrie
6 Januar 2022

Bomburgers besteld..erg lekker ..

Lexi Heij
5 Januar 2022

Super lekkere hamburgers van Bomburger gegeten! Vol van smaak en net zo mooi geserveerd als op de foto.

Ardin Timmermans
5 Januar 2022
Jolanda
5 Januar 2022

De hamburgers waren erg lekker, lekkere friet! Misschien een beetje salade on the side.

C.A.J van Tongeren-van den Broek
3 Januar 2022

van tongeren goede kwaliteit dat is het beste medicijn tot ziens

Martijn
3 Januar 2022

Heerlijk!

Wendy de Kok
2 Januar 2021

Het was heerlijk alleen miste we de ijstaart 😉

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jolanda
2 Januar 2021

Keurig op tijd bezorgd. Goede kwaliteit, frietjes lekker gebakken. Voorheen wilde nog wel eens dat de sauzen (te) overvloedig waren, maar nu was de curry bij de super berenklauw erg mager.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Xander
30 Dezember 2021

Lekkere Friet en burgers...

Steiger
30 Dezember 2021

Heerlijke friet.. Wordt adequaat bezorgd en nog belangrijker. Nog heel goed op temperatuur en geen slappe friet.

Peter
22 Dezember 2021
J.Heinen
21 Dezember 2021

Een bestelling boven de 25 euro, en kregen geen ijstaart.Vond ik wel raar en jammer weet niet de reden

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lianne Tissen
17 Dezember 2021
Ad van Vreede
11 Dezember 2021

Eerste ervaring als nieuwkomers in Haren. Tijdens de verbouwing effe snel wat bestellen, laten bezorgen en dan met zulk lekker comfortfood verrast worden. Verwennerij.

Luka Lebbink
10 Dezember 2021

Eten was lekker en warm toe het aankwam! Snelle bezorging

Willie
2 Dezember 2021

Het was wederom lekker

Jolanda van Rossem
29 November 2021

Keurig op tijd bezorgd, sommige producten waren niet echt warm meer en dat was jammer. Het smaakte desondanks prima!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Brands
28 November 2021

Super lekker gegeten!!!!

Marja
27 November 2021

👍👍

Christiene Peters
26 November 2021

Super

Pieter
20 November 2021

Goed gebakken frites, grote porties en mooi op tijd en warm bezorgd

Roy bens
15 November 2021
Willem
13 November 2021

Duurde wat langer dan we gewend waren maar was weer uitstekend

LEENTJE
10 November 2021
Frank van de Laar
7 November 2021

Wij hadden afeglopen zondag gewoon echt koude friet!! De ribjes en de salade waren goed ( zoals gewend) maar de friet was echt koud. Jammer!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Herman van Breda
7 November 2021
Toine
6 November 2021

Mega fan van de bazen Burger!!

De Kleijn
5 November 2021

Mooi op tijd en erg smakelijk.

Edwin
31 Oktober 2021

Prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Theo
28 Oktober 2021
Jan en Lenie
22 Oktober 2021

Het was goed we hebben goed gegeten de friet was niet heel warm

martina
21 Oktober 2021
Susan
17 Oktober 2021
stefano
12 Oktober 2021
Riny Pollaert- Scharenborg
11 Oktober 2021

Mijn kleinzoon wilde graag een loempia, maar deze was van binnen nog koud. Erg jammer. De rest was prima! Met vriendelijke groet Riny Pollaert- Scharenborg

van renswoude
11 Oktober 2021

wederom krijgen we de verkeerde gehaktbal t is nu al 2x op een rij dat er verkeerde in de bestelling zitten en dan hebben we het nog niet gehad over het thuis bezorgen waarin jullie standaard te laat zijn t is nog niet 1 x geweest dat jullie op tijd zijn een beetje jammer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lenie
9 Oktober 2021

Bezorging was echt perfect op tijd, compliment! En wat we besteld hadden was lekker.

paul
6 Oktober 2021
Mi
1 Oktober 2021
van renswoude
1 Oktober 2021

prima!!

Joep
25 September 2021
Rian
18 September 2021

Heerlijke caesar salade en super lekker garlic bread!

Jose den brok
17 September 2021

Super goed verzorgd vriendelijk en op tijjd geleverd

Willemsen
15 September 2021

Zoals altijd prima. Wel zijn de frietjes anders, minder droog dus nog lekkerder! Hou deze erin.

Brigitte
5 September 2021

Lekker gegeten en snel bezorgd. Voor herhaling vatbaar

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gerard
3 September 2021
Esther
30 August 2021

Netjes bezorgd, was ook nog lekker warm. Eten was ook lekker. Alleen 1inhoud kinderbox lag inclusief saus door de box heen gemixt. Dat was erg jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Erik
29 August 2021

Diverse menu's besteld was TOP

Kuijpers
21 August 2021

Tevreden

Joep
21 August 2021
Willemien
13 August 2021
Gijsbers
13 August 2021

anders dan we gewend zijn... frietstoofvlees vergeten, na belletje gelukkig snel nagebracht. Prima maar jammer dat er een flinke klodder mayo bovenop het stoofvlees zat!? En laat nou net de persoon voor wie het was geen mayo lusten. Mayo stoofvlees is zo en zo niet echt een combi lijkt mij maar goed. De helft van de friet en mayo-stoofvlees eraf moeten gooien. Jammer zijn we niet gewend van jullie.

Joep
11 August 2021
Justin
8 August 2021

Bezorging exact volgens afspraak, snacks en friet waren prima!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daan
2 August 2021

Perfect zoals altijd

van renswoude
2 August 2021

wederom prima

Willempie
30 Juli 2021
van renswoude
15 Juli 2021

Alles eigenlijk perfect alleen we hadden een aardbei milkshake besteld en er zat een vanille milkshake bij dat was erg jammer aangezien niemand vanille milkshake lekker vind hebben we m weg kunnen gooien dus erg jammer!

Mia
30 Juni 2021
D Beeg
27 Juni 2021

Besteld zaterdag mis communicatie over bezorgtijd. Dit werd prima opgelost, bezorgtijd werd zonder problemen aangepast, Toppie. Bezorgen kwartier te laat, dit was geen probleem. Maar de frietjes waren slecht, taai. Ik vond de kroket niet lekker maar dit is persoonlijke smaak..

MR
26 Juni 2021
Willempie
25 Juni 2021
Ans
20 Juni 2021

Frikadellen speciaal waren aan de taaie kant. Rest was lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daan
19 Juni 2021

Goede kwaliteit en vriendelijke service.

Patrick van de Camp
18 Juni 2021

Bestelling Geheel volgens verwachting. Precies op tijd,goed warm en smakelijk gegeten. Meer als voldoende. Voor herhaling vatbaar. We vertellen het door

Joop Heinen
14 Juni 2021
Jan
14 Juni 2021

We hadden een heerlijke Caesar salade en knapperige frietjes met kip. Goed op tijd bezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daan
12 Juni 2021
Joop Heinen
6 Juni 2021

prima kwaliteit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marco van Schijndel
6 Juni 2021

Prima en lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anke
6 Juni 2021

Heerlijke hapjesmix, niet alleen de standaard snacks, en goed warm nog!

Willempie
4 Juni 2021

Lekker hoor....

Paul van de Wetering
4 Juni 2021

Normaal is de friet lekker maar vandaag was ie heel slap. Net alsof de friet al een tijdje in de zak zat voordat ie gebracht werd. Snacks waren wel ok. Maar al met al was bestelling niet wat we gewend waren.

Jolanda
30 Mai 2021
H van Breda
24 Mai 2021
Gerrit
17 Mai 2021

het was prima op temperatuur en smaak ik had frit met stoofvlees was lekker een tip zou het niet beter zijn om het stoofvlees ineen apart bakje of beker te doen dan blijven de fritten wat krokanter het is een idee van mij zelf weet niet of at zo is

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Michiel Zegers
17 Mai 2021

Champignonroomsaus ontbrak maar smaakte zo ook goed, volgende keer beter;-)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hans
8 Mai 2021

Top!

Daan
7 Mai 2021
Willempie
3 Mai 2021

Tot de volgende....

Lianne
2 Mai 2021
Theo V. Tongeren
2 Mai 2021
Theo V. Tongeren
2 Mai 2021
HBS
30 April 2021

Was niet helemaal op tijd en de bamischijf was wat verbrand. Rest was goed.

Annie arts
29 April 2021

Heerlijk gegeten keurig op tijd geleverd. Gaan we vaker doen

Max
29 April 2021

Lekkere schnitzel en nog lekkerder de champignonroomsaus!!!

Amber
14 April 2021

Het was wederom lekker!! Tot de volgende keer

Jan van Lent
12 April 2021

Het was lekker. Tot de volgende keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Theo v. Tongeren
11 April 2021

Alleen jammer dat kinderbox speeltje van slechte kwaliteit is jammer ( kinderen kijken hier toch naar uit ) tip zoek iets beters!!!!!!!!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

MR
4 April 2021

Lekker en op tijd!

Harm
3 April 2021

Lekker, optijd klaar en ruim voldoende

Mark van Schaijik
3 April 2021
Ineke
2 April 2021

De club frikandel is echt een aanrader

Patrick
28 MĂ€rz 2021

Prima kwaliteit en perfect optijd! Volgende keer weer👍

Jan en Lenie
26 MĂ€rz 2021

Deze keer waren wij wat minder tevreden dan voorheen. de eerste keer frites in papieren zak, heerlijk knapperig. Nu alles in mooie (duurzame?) verpakking maar helaas slappe frites. wel goed warm. Burgers waren lekker. Portie was te groot. Volgende keer bestel ik aparte burgers en een klein frietje erbij. lees het als opbouwende opmerking!

MT Arts
25 MĂ€rz 2021

Toch een verjaardagsetentje gehad, maar dan thuis! Alles warm, lekker en op tijd. Lekker gesmuld.

E. van Breda
22 MĂ€rz 2021

Netjes op de afgesproken tijd en warm bezorgd. We hebben lekker gegeten, het is voor herhaling vatbaar!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Keli Verboord
22 MĂ€rz 2021

Het was wederom weer heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mart
21 MĂ€rz 2021

Het was goed en lekker maar, ik had stoofvlees bij de friet besteld maar die zat er helaas niet bij. Verder was er goede communicatie of het afhaaltijdstip!

Lucia
21 MĂ€rz 2021
Marleen
21 MĂ€rz 2021

Zoals altijd heel tevreden. Zeker nu we ook een glutenvrije bestelling geplaatst hebben!

Den brok
15 MĂ€rz 2021

Het was redelijk op tijd en het eten was warm en smaakte goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jop van Toor
14 MĂ€rz 2021
Ans
14 MĂ€rz 2021

Ammer ribkes waten niet gaar. Niet lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Thomas
12 MĂ€rz 2021

Waar voor je geld. Heerlijk!! En altijd vriendelijk.

Cor en Ona
8 MĂ€rz 2021

Lekker en meer dan voldoende, bestelling was op de afgesproken tijd klaar

Jolanda Knaapen-Henskens
8 MĂ€rz 2021

Helaas wederom langer gewacht dan aangegeven. De bezorger gaf aan aan het verkeerde adres te zijn geweest. Dit is jammer genoeg niet de eerste keer. Hierdoor was het eten weer koud

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

jan van lent
7 MĂ€rz 2021

Alles nog lekker warm, goed van smaak en meer dan voldoende.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Theo v. Tongeren
7 MĂ€rz 2021
Ali B
28 Februar 2021

Ali b men neef is hier en jij doet mee op Jouw manier

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mark
28 Februar 2021

Eten was heerlijk! De bestelling was volledig compleet, bezorging was ook snel en top!

Martin
27 Februar 2021
Marij
20 Februar 2021

Lekker en netjes op tijd👍

Gijsbers
19 Februar 2021

Gewoon goed!

Van der Aa
16 Februar 2021

Helaas hadden we bij onze bestelling niet meteen de milkshakes gekregen. We hebben gebeld dat we ze niet ontvangen hadden. Kwamen wel redelijk snel. Helaas waren de milkshakes niet lekker. Niet voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Theo I v. Tongeren
16 Februar 2021

Niet nodig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cor en Ona
12 Februar 2021
Max
12 Februar 2021

Ook in deze koude dagen lekker warm !!

A roelofs
7 Februar 2021
Tine Schriks - Megens
5 Februar 2021

De producten waren lekker en goed en het zag er mooi uit dat wil ook wat zeggen. De service was uitmuntend ,en een super vriendelijke bezorger. En online de bestelling doen gaat super makkelijk. Dus al met al zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

Jan van Lent
1 Februar 2021

Smaakte heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marij
31 Januar 2021

Lekker zo als altijd, en hele bestelling bezorgd . En op juiste tijd 👍

Harm
29 Januar 2021

Voldoende en Lekker.....

Amber
29 Januar 2021

Lekkere salades en chicken strips

Ineke
27 Januar 2021

Zag er weer heel goed uit en smaakte voortreffelijk en natuurlijk de beloofde tijd bezorgd. Toptien👍

Arno
25 Januar 2021

Het was weer zeer lekker alleen waren de ribkes aan de donkere kant.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bas
24 Januar 2021
Ans
22 Januar 2021

Op tijd en heerlijk warm.

Jan
22 Januar 2021

Beetje koud

Fleur
18 Januar 2021

Menu's waren lekker en voldoende Vriendelijke mensen

Max
18 Januar 2021

Het was zoals altijd weer lekker

Louis Camp
17 Januar 2021

Hallo wij vonden de frites, de gehaktbal met pindasaus niet warm en de ribes waren niet gaar. Jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mr
11 Januar 2021
Hannie Schonenberg
10 Januar 2021

Jammer het drankje zat er niet bij.

Jacqueline verboord
10 Januar 2021

Wij hebben heerlijk gegeten. En mooi op tijd thuis bezorgd. Was genieten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ferry
8 Januar 2021

Zoals gewoonlijk weer lekker friet en goed gebakken snacks en een goede service !

Max
6 Januar 2021
Theo
3 Januar 2020
Ries
2 Januar 2020
Arno van der Aa
31 Dezember 2020

Het eten was goed en voldoende. Jammer dat de saté saus ontbrak terwijl die wel besteld en betaald was.

Fam Rodriguez
30 Dezember 2020

Voor de eerste keer vandaag besteld Eten was heel lekker! Snel bezorgd en hele vriendelijke mensen Gaan zeker vaker bestellen

A roelofs
28 Dezember 2020
Theo
24 Dezember 2020

Goed

Robi
23 Dezember 2020

Super lekker gegeten en verrast door de vriendelijke bezorging en het personeel wat ik aan de telefoon had. Aanrader! Een kleine tip: verpak de hamburger los van de frietjes en salade. Na een ritje dijk op en af ( ;-) ) was alles door elkaar gegaan.

Ageeth Ceelen
23 Dezember 2020

Zoals de tijd aan gaf bezorgd Alles was warm lekker en volop . Kip satĂ© was echt super ! Goed mals en veel kip meer als bij andere snackbars ! BEDANKT ook voor de gratis ijstaart👍

Theo v. Tongeren
21 Dezember 2020

10 sterren zegt Genoeg

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hansie
14 Dezember 2020

Lekkerrrrr

Fleur
11 Dezember 2020

Lekker nassi en bami menu's, meer dan voldoende

Ria
3 Dezember 2020

Heerlijk genoten...

Thea
22 November 2020

Stond keurig op tijd klaar! Heel tevreden!

Eva
21 November 2020

Lekker eten, niet te duur, snelle bezorging

Max
19 November 2020

Het was wederom goed en lekker jullie zijn goed bezig!!!

Arjan liefkens
15 November 2020

Heerlijke bami schotel en schnitzel schotel. Bezorging was op tijd en nog lekker warm. Voor herhaling vatbaar!!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hallo
14 November 2020

Bezorging prima , lekker gegeten!

Bernard
13 November 2020

De keuze is reuze... En lekker..

Eva
7 November 2020

AANRADER chicken chunks asian style

Herman
4 November 2020

Het was heerlijk en op de afgesproken tijd klaar Tot de volgende keer

John van Krevel
2 November 2020

Super goed verzorgd en erg lekker. Aanrader!!

Martijn
24 Oktober 2020

Was heerlijk. Meer als genoeg per portie.

Theo v. Tongeren
19 Oktober 2020

Voor de zoveelste keer bestelling niet meteen compleet bezorgt vandaar de slechte beoordeling Bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maria
19 Oktober 2020

Gezond smullen was het met de Caesar salade, netjes op tijd bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ben van Uden
18 Oktober 2020

heerlijke producten en .. keurig op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Annemiek
16 Oktober 2020

Top geregeld, bedankt namens de stucadoors!

JanenLenie
10 Oktober 2020

Onze eerste bestelling bij jullie was een succes. Lekkere warme knapperige frietjes en snacks.

MR
9 Oktober 2020
Patrick
8 Oktober 2020

Heerlijke portie nasi, keer wat anders dan friet, die overigens ook prima is 👍 en keurig op tijd bezorgd

Marco
7 Oktober 2020

Groot assortiment fijn en lekker

Lisa
5 Oktober 2020

Het was heerlijk

EVELIEN
1 Oktober 2020

Menu's waren lekker we hebben er lekker van gesmuld... bestelling op afgesproken tijd klaar... toppie... ga zo door!!!

Ben van Uden
27 September 2020

Levering drie kwartier later als opgegeven tijd. Voor ons als volwassenen in dit geval Geen probleem maar als er kinderen bij zijn is dat toch een hele tijd om te wachten. Het nasi menu was niet warm genoeg meer.Erg jammer natuurlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wendy
27 September 2020

Het was deze keer weer super ! Heerlijk gegeten .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Karin
27 September 2020

Op tijd bezorgd en het eten was nog lekker warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wendy
21 September 2020

Helaas was de bestelling een half uur te laat ! En niet de kwaliteit die we gewend zijn . Was koud en harde stukjes friet . Maar kan gebeuren door de drukte. Volgende keer beter .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van de Coolwijk
17 September 2020

Snacks waren geweldig. alles goed warm. Klein minpuntje Frites waren iets aan de taaie kant. Verder alles netjes.

R v Breda
8 September 2020
Gijsbers
7 September 2020

top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Brok
31 August 2020

De bestelling is thuis bezorgd. Op tijd en goed warm. De milkshakes waren wat waterig, weinig ijs.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob Kuijpers
31 August 2020

Spare ribs waren koud. Jammer, want de smaak was wel goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Theo v. Tongeren
30 August 2020

Wederom bestelling niet compleet. ipv milkshake kers-aarbeien is er, zonder overleg, banaan-aarbeien geleverd.

Marieke
29 August 2020

Frietjes w